maanantai 18. maaliskuuta 2013

Lukijat huomio!

Täällä maanantai alkoi jo seitsemän aikaa aamulla jalkatreenillä. Kelpotreeni oli, mutta ei mitään mainitsemisen arvoisia suorituksia tai liikkeitä tai fiiliksiä ole kuitenkaan tarjota. Semmoinen yleishyvä jalkatreeni oli. Muutaman kuvan otin, joskin aivan eri tarkoituksessa.. Tässä onkin siis kuva-arvoitus, onko jotain muuttunut? :D

Aiheesta kunnollista kuvaa kun tulee kunnollista kuvaa.

Nyt kun rekisteröityneitä lukijoita on jo noin hirveät määrät, niin olisi kiva tietää kuka siellä näitä juttuja lukee. On niitä vakkarikommentoijia, mutta tuosta lukumäärästä aika moni seuraaja jää ihan pimentoon. Siksipä kommenttikenttä on nyt avoin itsensä vapaamuotoiselle esittelylle. Linkkaa ihmeessä myös blogisi jos sulla sellainen on ja kerro siitäkin, niin katselen niitä sitten kanssa läpi. Ja vaikka oisitkin vakkarikommentoija (tai satunnainen) ja vaikka seuraisin jo sun blogia, niin saa silti tukkia kommenttiosiota, varmasti joku toinen voi saada hyviä lukuvinkkejä. :)

158 kommenttia:

  1. Oon 19-vuotias nuori ja tein uudenvuodenlupauksen elämäntapamuutoksesta :) hitaasti mutta varmasti, ja välillä epävarmemminkin tässä edetään, Ilman stressiä pienistä lipsumisista. Punttitreeni on se lemppari, ja sitä tehään täysillä. Aerobista vielä vähä hampaat irvessä, mut enköhän mä ajan kanssa ala siitäkin tykkäämään!

    Mun blogi löytyy täältä:
    http://anythingcouldhappenblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Liityin! Olinkin jotakin kautta aiemmin eksynytkin lukemaan sun blogia, oli sen verran tutun näköistä. :)
      p.s. Mä vihasin ennen aerobista, mutta nykyään rakastan! ;)

      Poista
  2. Minä seuraan ahkerasti blogiasi ja saan paljon innostusta omiinkin, tosin nyt sairastelun takia vähälle jääneeseen painojen nosteluun. On ollu tarkotus alottaa omaankin blogiin jotain lihasjuttuja laittelemaan mutta ei oo vielä rohkeus riittäny, vaikka ei tuolla ole kuin 3 lukijaa... Taiteilijablogina lähinnä menee vielä. Olen siis 17vuotias nobody taiteilija joka tahtoisi muuttaa elämäntapojaan ja rueta painoja nostelemaan ja kuntoilemaan ja laihtua, mutta toistaiseksi en saa mitään aikaiseksi ja tahdon vain nukkumaan :') Tuossa on blogiin osoite.

    http://pravda-kammo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun nimimerkki onkin jäänyt mieleen. :) Ja mua niin nauratti tuo, että toistaiseksi et saa mitään aikaiseksi ja tahdot vaan nukkumaan. :D :D Ihanan rehellistä!

      Poista
  3. Hei! Olen Katarina, tein mieheni kanssa dieetti diilin jossa hän lupaa minulle mm uuden sängyn jos pääsen tavoiteseen 1.6 mennessä. 40 päivän aikana -4,8 kg eli yhteenssä -30,7 kg 1,5 vuoden aikana. Eli elän "terveellisesti" ruoan ja treenin kanssa :-)

    Tällä hetkellä olen myös hypoxi treeneissä.

    Mun blogi:
    http://dieettidiili.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei hassumpi diili! Mahtavaa! :) Pitääkin vilkuilla noita hypoxi -juttuja, kun niistä en niin paljoa tiedä.

      Poista
  4. Mä oon tämmönen 22-vuotias opiskelijaneitonen, joka on pitänyt liikuntablogia itsekin jo parisen vuotta. Treenailen ihan omaksi huviksi ja hyvinvoinniksi, en tähtää mihinkään sen suurempaan :) Olen kyllä juossut puolimaratonin tuossa viime keväänä, siitäkin löytyy tekstiä blogistani. Sun blogiin eksyin jotain sivuraiteita pari kuukautta sitten, tykkään sun meiningistä ja tavasta kirjoittaa!

    http://lihastalihasta.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Värjäsit hiukset, sopii kyllä kivasti nääkin!

    Mä oon soon-to-be-amistyttö pohjoisemmasta Suomesta, joka rakastaa lihaksia ja ihailee lihaksikkaita vartaloita, keräillen samalla sitä kuuluisaa motivaatiota saavuttaakseen itsekin joskus jotain. Tästä ei olis paha homma alkaa rakentamaan, kun ei ylimäärästä kamalasti oo ja harrastusten pohjalta jo kiva lihaskunto -mutta... Joku päivä vielä muutan salin viereen, heitän herkut nurkkaan ja toteutan unelmani. Mutta en tänään. :'D

    http://krrsu.blogspot.fi löytyy ainoa plokini, jota kehtaan esitellä -ja se on poniblogini. :'D Mutta kurkkaa ihmeessä jos kiinnostaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä näin tein! Tummahan mä olin useamman vuoden ennen muutaman kuukauden punapääkautta. :)

      Ja ponit on söpöjä. <3 :D

      Poista
  6. Täällä lukee 22 vuotta ikää omaava kissahullu oman elämänsä sankari! Mua on jonkin aikaa sitten purrut treenikärpänen ja kovaa, ja sun blogi on mitä parhainta treeni-inspiraatiota & motivaatiota! Lisäks sun ideat kasvisruokiin on myös mainioita, kiitos niistä.
    Erikseen vielä muuten superkiitokset tohon sun deodoranttipostaukseen liittyen. Nyt noin viikon Garnierin UltraDryn käytön jälkeen on kainalot jo ihan kamalat; ihottumaa, kutinaa ja tänään treenin aikana kun oikeen hikoilin oli suorastaan kipeät! Sun postauksen jälkeen osaan heti kätevästi osoittaa syyllistä ja vaihtaa toiseen dödöön!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa niin tutulta! :/ Toivottavasti uusi dödö tuo helpotusta!

      Poista
  7. Moi, olen todellatodella pitkään seurannut blogiasi ja kaikki jutut on kyllä luettu ;) Itse olen bloggaillut vasta vajaa kaksi kuukautta, treeniblogia kirjoittelen, tosin pienillä mausteilla :) Olen itse tosi huono kommentoimaan kenenkään blogia kuulostamatta typerältä :D Mutta paljon niitä tulee luettua säännöllisesti! Oot upee mimmi, toivottavasti itsekin näyttäisin joskus noin hyvältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja mun blogissa saa ainakin olla typerä jos tahtoo, niin mäkin oon välillä, hyvin sopeutuu joukkoon jos silleen käy. :D Hyvällä alulla näyttäisi sulla olevan jo lihaskehitys! ;)

      Poista
    2. Hahaa, no sitten uskaltaa useamminkin jättää puumerkkiä vierailusta! ;) Mulla nyt on vielä piiitkä matka edessä, kyl se tästä :)

      Poista
  8. Moi Heidi! Kun noin kauniisti pyydät, niin kai on pakko jotenkin esittäytyä. En hirveesti tykkää kommentoida teksteihin, kun tuntuu, ettei kukaan ikinä oikeen vastaa, bloggaaja siis. Ei mulla tosin mitään erityistä intressiä kommentoimiseen olekaan, stalkkaan vaan huvikseni, haha.
    Piakkoin 19-vuotias lukiolainen, säännöllisen treenaamisen aloitin viime vuoden alkusyksystä läheisellä Lady Linella. Siellä edelleen. Ihan on elämäntapa tuosta tullut ja on kiva kun on hyvässä kunnossa. Olen myös kasvissyöjä, jotenkin se on vaan sopii mulle.
    Värikäs on tausta, anoreksia ollut parikin kertaa nuoren ikäni aikana, nyt luojan kiitos olen 'kuivilla' ja terve taas. Ei enää ikinä sitä helvettiä mun elämään. Ensimmäisellä kerralla olin puoli vuotta osastolla hoidossa, toisella kertaa selvisin omin neuvoin vaan yksinkertaisesti olemalla hemmetin vahva. Opetti mulle aika paljon tuo taival ja kasvatti psyykettä. Olen sellainen, että huono olo purkautuu tuohon syömättömyyteen. Ystävät ja läheiset pitävät mut 'elossa', jos rakkautta ei ole tarpeeksi, tunnen itseni mitättömäksi ja puran huonon oloni siis em. tavoin.
    Sulla on mun mielestä hieno asenne, ettei muiden mielipiteet paljon kiinnosta ja tykkään kierosta sarkastisesta huumorintajustasi. Kaikenlaiset ravinto- ja treeniasiat kiinnostavat, kun itsekin treenaan paljon ja olen ajatellut lähteä opiskelemaan ravitsemustieteitä, ehkä.
    Yksi asia mulla ainoastaan välillä jotenkin hämmästyttää, nimittäin se, miten ylianalysoit jokaista ruoka-ainetta. Niinkuin osoitekin kertoo: ei oo rakettitiedettä, ei mun mielestä jokaista tuotteen ainesosaa tartte googlata koko iltaa ja selvittää jotain kuitenkin aika mitätöntä asiaa. Tietenkin se tuntuu isolta asialta, kun blogiin siitä kirjoitat, vaikka se ei välttämättä sulle sitä olisikaan. Täällä kuitenkin vain kerrot murto-osan elämästäsi tai mistä ikinä. Jotenkin se vaan pistää silmään, tuntuu, että se rentous puuttuu. Mitä mieltä itse olet?
    Esim. toi kainaloiden kutina-ruljanssi. Todennäköisin syy olisi ollut tarkistaa ulkoiset kosmetiikkatuotteet, kuten dödö. Kuitenkin ekana karsit ruokavaliota, vaikka se sulla nyt sen verran pelkistetty on muutenkin, ettei kauheesti vaihtoehtoja ollut. Jälkiviisastelulta kuulostaa, hehe.
    Tämmöistä, tämmöinen hullu sua stalkkaa täältä päästä.

    Ihanaa viikon alkua, Laura

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun tarvii varmaan lukea uudestaan se dödöpostaus niin saisit tuohon vastauksen. ;)

      Mä jäin nyt oikein miettimään tätä, että 'rentous puuttuu'. En mä tiedä mitä mä siihen sanoisin. En mä ota ruoka-asioista minkäänlaista stressiä. Ihan automaattisia asioita nuo kaikki, eikä mua sinänsä kyllä kiinnostakaan vaikka 'siitä puuttuisi rentous'. :D Ihan vaan elelen. Hirveän vaikea kysymys tosiaan, kun en mä näistä stressaa. Nää on ihan justiinsakin yksinkertaisia asioita mulle. :)

      Poista
    2. Luin kyllä dödöpostauksen, taisit ymmärtää väärin tai minä, tarkoitin siis, että niinkuin sanoitkin ko. postauksessa syyn olevan dödön, itse olisin luultavasti ensimmäiseksi epäillyt sitä. Kuulostaa nyt tosi jälkiviisastelulta, höh.
      Hienoa kuulla, ettet ota stressiä, se on ehdottomasti pääasia! Välillä vaan vaikuttaa, että ruokajutut on tyyliin ensimmäinen prioriteetti treenin ohella elämässäsi, mikä tietenkin on höpsö kuvitelma. Tiedän toki, että kirjoitat tänne vain näitä juttuja, ei se ole elämäsi. Haha.
      Anteeksi, jos vaikutan typerältä tai päällekäyvältä, se ei ole tarkoitukseni. Sen takia on hankala kommentoidakin, kun yleensä kaikki käsitetään väärin. Pointtina oli vain keksiä jokin mieltä askarruttava asia ja sen esitin. Ja vastauksen sain, kiitos siis.
      En pidä ketään varsinaisesti 'idolinani' tai muutenkaan tietoisesti ota mallia, olen oma itseni. Mutta mulla on semmonen jännä alitajunta (niinkuin kaikilla), että otan kivoista jutuista vinkkejä omaan elämääni. Sun blogistas olen niitä saanut monta. Esimerkiksi bootcut-farkut. Katsoin sun kuvia ja aattelin et huhhuh näyttääpäs kuumalta. Itse nuorempana tykkäsin niistä ja ostin sitten uudestaan, ja rakastuin. Ne vaan näyttää niin hyvältä ja on ihanat! Kiitos, ihana.
      Ja tilasin niitä prodepatukoitakin, ei oo vaan vielä tullut. Kauanko sulla on kestänyt tilauksesta niiden saapuminen? Sun suosittelemia makuja otin, hih.
      Monia muitakin juttuja olisi, nyt vaan pää lyö tyhjää.

      Olet ihana, Heidi! Semmoinen tyyppi, jonka kanssa voisi olla ystävä. :)

      Laura

      Poista
    3. Meinasin sitä, että siellä dödöpostauksessa se lukee, miksi dödöä ei epäilty. :)

      Netissä tosiaan käsitetään paaaaaaaljon väärin ja yhtä ja toista, näin tapahtuu mulle ainakin vähän väliä. :D

      Patukat on meille tainneet sieltä pääpaikalta tullut ehkä reilussa viikossa. Suomeen en tiedä kauanko menee. :/

      Kiitos paljon kaikista noista sanoistasi tuossa! :)

      Poista
  9. Ok! Moikka täältäkin... Lueskeltu on jo jongin aikaa, mutta enpä ole tosiaan tainnut kommentoida koskaan. ;) En kyllä tiedä miksi, koska oot ihan huikea nainen ja mahtava motivaattori! Kiitos siis siitä sinulle.

    Mun jutuista voineepi lukea täältä: http://tryingtobeme-tea.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mä katselin, että olit punnertanut! ;) Hyvä hyvä!

      Poista
  10. Tähän väliin kaikille tasapuolisesti kiitosta vaan kehuista ja kommenteista ja esittelyistä ja ja ja.. nii! Kaikki linkatut blogit katson ja lueskelen teidän esittelyitä oikein ajatuksella! :)

    VastaaPoista
  11. Kerttu ja Minidynamiitti siis Rakkaudesta Rautaan, ja seuraan Sinua säännöllisesti, go go Girl!! <3

    VastaaPoista
  12. mä täällä aika paljon kommentoinkin, en tiedä oonko jäänyt mieleen hehe. ainakin löysin sun avulla maailmanparhaatprodepatukat ja taas on tilaus tulossa upps.

    mä luen sun blogia, koska tykkään sun tyylistä. että vedät omaa linjaa ja haters gonna hate vai miten se meni. koska mulla on paljon samoja arvoja elämässä. esim sun aatteet alkoholista on aivan kuin mun suusta. ja just kaikki liikunta ja ruoka ja se, että elät niin kuin SUSTA tuntuu etkä välitä mitä muut sanoo jne. seisot juttus takana!:)

    ruokavinkit on parhaita. ja tietty oon kateellinen sun mahtavalla kropalle. ehkä joskus salikärpänen vielä muhunkin iskee kun ahkerasti teitä treenibloggareita luen.

    terkuin
    Senja
    http://senjalifestyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä sut muistan! :) Aina välillä käyn vilkuilemassa sun blogiakin. :) Ja hyvä että patukat maistuu :D :D

      Kiitos paljon! Ja kesä ja kärpäset tulee! Ehkä ne salikärpäsetkin! :D

      Poista
  13. Vielä niitä lukijoita sulle riittää ja tässä yks sellainen.
    Olen löytänyt sinut jokusen viikko taaksepäin ja selaimeen muistiin sun blogi jäi :)En ole vielä sulle kommentoinut vaikka lukenutkin sun päivityksiä, mut nyt tulee ne ekat kommentitkin...Huikeet vatsalihakset sulla ja kroppa muutenkin kunnossa. Mun blogin löydät, jos haluat vilkaista niin:

    http://dreamfitforpole.blogspot.fi/

    -Annika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tulihan sitä vilkaistua ja liityttyä. :P

      Poista
  14. Minä kans! Oisinko nyt jonku vajaan vuoden sun touhuja innolla seurannut ja toisinpäin! :D Uusille tuttavuuksille infona että täällä huutelee vajaa kolmekymppinen nainen joka juuri vietti elämänmuutoksensa ensimmäistä vuosipäivää. Kerran kun painoharjoitteluun innostuin niin en osaa enkä halua lopettaa. Tavoite? Niin kova kunto kuin näillä rahkeilla on mahdollista! :)

    Täällä pääset ihmettelemään treenipäiväkirjaa:

    http://taskuamatsooni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  15. Määkin luen, ainakin aina silloin, kun en taituroi paint-kuvia luonnottomista ja miehekkäistä bodarinaisista!

    VastaaPoista
  16. Miulla on siun blogi ollu seurannassa jo ties kui pitkään, en vaan oo tainnu kun kerran kommentoida (oisko ollu ruokaihmettelyä rahkasta täällä Briteissä..?). Mutta moi! 21 vee, vasta oman kuntoremontin alussa oleva bloggaaja. Asunut Englannin etelärannikolla noin 2,5 vuotta, alunperin Itä-Suomesta. Omasta kuntoremontista tekee haastavaa synnynnäinen selkävika joka paheni viime kesänä työonnettomuuden takia. Sen kanssa sit soudetaan eestakasin.

    http://pandasway.blogspot.co.uk/

    xx Maria

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Brittien rahkaihmettelyt kuulostaa tutulta! Silloin taisin myös piipahtaa sun blogissakin, kun sen verran tutulle näytti tälläkin kertaa. :) Tsemppiä selkävian kanssa. Kyllä meitä rajoitteisia sitten piisaa! :/ Mutta sillähän sitä sitten mennään mitä on annettu, kun ei muutakaan voi. :)

      Poista
  17. Olen 25v naikkonen pohjanmaalta! Olen laihduttanut -09 20kg,tein sen väärällä tavalla ja sainkin kiloja takaisin. Nyt n vuoden pitänyt yllä tiettyä ruokavaliota ja alkanu n puol vuotta sitten tietyillä tavoitteilla heilutella puntteja :) opin koko ajan kropastani lisää ja kehityksen halu on suuri.blogiisi eksyin joskus toisen blogin kautta ja siitä asti lukenut ahkerasti!:) olet suuri inspiraation lähde!:) omaa blogia kirjotan,lähinnä vain omia ajatuksia muistiin päiväkirjana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia paljon! Sä näyttäisit olevan hyvässä vauhdissa treenailuinesi. :) Se on ihan parasta kun on mieletön polte ja vauhti päällä ja kehityksen näkee ja tuntee!

      Poista
  18. Haha, aina luen siun postaukset mutten ikinä ole tainnut kommentoida :) Kohta 20 v. nuori nainen olen ja treenailu-uraa takana sellaiset 6 vuotta. Oon lähinnä ryhmäliikunta-addikti, vaikka salillekkin tekis mieli, pelkään vaan etten saisi tehtyä siellä mitään... Miutta siun blogi on älyttömän motivoiva ( ja siulla on suloinen kissa!) :)

    Oma blogini ei ole treeniblogi vaan henkilökohtainen höpöhöpöbogi mutta vierailla saa :D roselifeeffect.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerta se on nyt sitten ensimmäinenkin! :) Kiva kuulla, että kommentoimattomuudesta huolimatta luettavaa riittää. ;) Kissa on ulkoisesti suloinen, myönnän, mutta sisäisesti varsinainen juonikyöni. :D Kyllä välillä lentelee ihan rehellisiä ärräpäitä sen kanssa.. :')

      Poista
  19. Minäkin luen, ja välillä uskaltaudun kommentoimaankin. En oo omaa blogia raaskinut missään mainostaa, kun oon huono laittamaan kuvia sinne ja muutenkin päivitän sitä kun ehdin eikä oo muuta tekemistä.. mutta tässä url, jos jotain kiinnostaa: http://www.liikuttava.blogspot.fi.
    (Suppea esittely: oon 35-v. toimistoboss, tykkään koirista ja kissoista ja fiiliksen mukaan treenaamisesta. )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja sitähän mä seurailenkin jo. :) Kiva kun välillä uskaltaudut kommentoimaankin, vaikka me ei aina taideta nähdä asioista ihan samalla tavalla. :D Mutta ainakin muistan sut! :')

      Poista
  20. Luen aina sun kirjoitukset mutta ei oo tullu usein kommentoitua.. nyt kommentoin ku seuraan jo ihan nimelläkin sun blogia :) mun oma blogi on ihan hömppää treeni-innostelua ilman sen kummempaa punaista lankaa :D http://www.inmytrainingshoes.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotain kautta olenkin ennen eksynyt sun blogia vilkuilemaan. Vilkaisin taas ja piti liittyä. ;)

      Poista
  21. Täälläkin yksi lukija, loppukiriblogi.blogspot.com -osoitteesta löytyy juttua lähinnä triathlontreeneistä höystettynä muulla arkielämällä :) oon tätä blogias seuraillut jonkin aikaa, jotenkin jää vaan koukkuun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tutun kuuloinen osoite sun blogilla, että olin satavarma, että olen liittynyt. En sitten ollutkaan! Mutta sitten siellä oli pupu kuvissa ja piti liittyä. :D
      Ilo koukuttaa, by the way! ;)

      Poista
  22. Mä aloin lukea sun blogia, kun Tiiti kehui sun abseja.

    Ite aloitin bloggailee elokuussa 2011, kun otin personal rainerin, ja halusin kertoa sen viisauksia muillekin. Sittemmin plogi on lipsahtanut elämäntapamuutoshihhuloinnista enemmän triathlonisti-multisporttaaja-säbäveskan ja satunnaisen punttaajan treeniblogiksi. Tuollahan se lepää: http://kunnonkaipuu.blogspot.fi/

    Nii ja mä oon tosi vanha nörtti insinöörien lintukodosta eli Espoosta.

    Ja kissat on tosi kivoja. Omaasi voisit vilautella enemmän. Vaikka kelpaa ne absitktin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tästä seuraavassa postauksessa kissan takamus nähtävillä!! HUOM!!

      :'D

      Poista
    2. Eikä, sun blogihan se oli missä oli se kuvahaaste mulle! Mä olen sitä tässä miettinyt, että missä se oli, enkä oo saanut päähäni! No nyt pitää taas tsempata uudelleen. :D

      Poista
    3. Joo. Et kuule sanut ruokahaastetta ihan vaan siksi, kun jätit tonkin tekemättä. Päätä itte, onko se hyvä vai huono asia. :)

      Poista
    4. Voi eih! :D Mä tässä punnitsen, onko se hyvä vaiko huono juttu. :P

      Poista
  23. Ka täällä lueskelee fitnesshullu mamacita, jonka laskettuaika lähenee lähenemistään ja blogi taitaakin synnytyksen jälkeen keskittyä jälleen fitnesskuntoon pääsemiseen;).

    http://jokarva.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mamacita!! Sulla on mahtava massu! Tsemppiä odotuksen loppuvaiheille! Pakkohan se oli liittyä! Jänskää! :')

      Poista
    2. Hahahha, kiitos;D. Toivon mukaan kohta posahtaa niin pääsee taas reenailun makuun, hirvee hinku jo olis vatsa saaha kuosiin!:P

      Poista
    3. Sun vatsahan on aikamoisessa kuosissa just nyt! :D Hihihii. :') Mä jään jännittämään poksahdusta ja sitten tietty seuraamaan, että mitä siitä seuraa! Muutakin siis kuin vauva. :D

      Poista
  24. 22- ja 24-vuotiaat serkut treenaa salilla, kummallakin omat tavoitteensa ja välimatkaa 450km :D Molemmilla reippaan ylipainon pudotus aikoinaan ja lihasten kasvatus aloitettu tämän jälkeen. Välillä turhia löpinöitä lemmikeistä, rempasta, töistä, välillä reeniä ja välillä ruokajuttuja. Syksyllä todettu keliakia ja syntymästä asti olleet parisataa ruoka-aineallergiaa, yli-liikkuvat nivelet sekä skolioosi :)

    http://saliserkukset.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis pakko oli liittyä. Sait houkuteltua mut mukaan tuolla vaivamäärällä, oikeesti. :D

      Poista
    2. Heh :D Tietäisippä vaan kuinka monta luuta oon murtanu, kuinka monesti onnistunu saamaan aivotärähyksen, puhumattakaan haavoista ja mustelmista :D Mut sais teljetä pyöreään pehmustettuun huoneeseen, koska oon niin tapaturma-altis...

      Poista
  25. Heippa!
    Mä kanssa ahkerasti luen mutta kommentoin harvoin. Mä aloitin painon pudotus operaation 12/2012, painoa on nyt pudonnut reilu 30 kg, punttitreeni on tullut mukaan kuvioon pysyvästi. Iltelehden jutusta bongasin sut ja sun tekemisen meininki sai seuraamaan sun juttuja. Ja kasvissyönti :)

    Melko tuore proketiini liittyvä blogi löytyy osoitteesta http://mayakuntoon.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uuups! 1/2012 aloitin tietenkin :)

      Poista
    2. Jösses oot tehnyt jo ison urakan!! Hieno homma! :)

      Poista
    3. Kiitos ja kumarrus! Hommahan jatkuu ja muuttuu mielenkiintoisemmaksi vaan koko ajan :D

      Poista
  26. Hei mahtava idea tää, että kaikki esittelee itsensä.. löydän varmasti uusia luettavia ;) !! Sunki blogiin eksyin jonku toisen blogin kautta ja liityin heti lukijaksi.. sen verta upee kroppa ja mielenkiintoset ajatukset. Oot questbareja niin kehunu, että mäki oon niitä kolme pakettia tilannu. Ai namskis! :) Ja punapää sopi sulle kyllä hyvin! Iteki olin vuos sitte jonki aikaa.. mutta on siinä aika ylläpitäminen. Ei sillä, etteikö noi ruskeet sopis, kivat nekin!

    Ite oon 20-vuotias, liikuntaaddikti. Valmistun keväällä kokiksi ja tarkoituksena olis vaihtaa liikunta-alalle. Zumba-ohjaus on tuntunu sen verran omalta jutulta, että täytyy kattoa mistä muusta vois nauttia yhtä paljon. Muhunki on melkeen iskemässä salikärpänen ku luen teidän pumppailuista ja kattelen kuvia. Toivottavasti lähitulevaisuudessa pääsisin sinne salille asti, enkä vaan ryhmäliikuntatunneille.

    http://con-movimiento.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Punapää on yhtä helppo pitää yllä kuin mikä tahansa muukin väri kun värjää Goldwellin Elumenilla! ;)

      Poista
    2. Haa! Pakko kommentoida tähän että tosi on, Elumen on ihan must mikäli oikeesti haluaa pysyvän punaisen. Siinä on tietty vaan se mutta, että ainakaan mun tukasta koko väri ei enää lähde pois kuin kasvattamalla, huokoinen tukka imee itseensä aika tehokkaasti kaiken punaisuuden nääs... :D Vaalennusoperaatiotkin käyneet välillä mielessä, mutta todennäkösesti multa vaan palais hiukset pois päästä. Ja mitäpä sitä hyvää väriä vaihtamaan!

      Mä oonkin satunnaisesti sulle kommentoinut, mut tukitaan boksia silti 8) Ikuinen kakara kaheksantoista vee, punapää, tulevaisuudessa raw-voimanoston Suomen mestari. Toivon mukaan ainakin ;) Tykkään treenata isoilla raudoilla ja opettelen pikkuhiljaa päästämään irti ajatuksesta, että treeni on pelkkää kehon muokkausta ja rasvaprosentin viilailua. Mun pääasiallisen tavoitteen kun pitäisi olla vaan lift big eat big eikä mikkään muu!

      Poista
    3. Semmonen se ellu tosiaan on. :D Hyvin kuultaa läpi tästä mun tukasta nyt, minkä tietysti tiesinkin ennen tummaksi värjäämistä. Mutta ellulla värjäilen jatkossakin, vaikka väri vaihtuikin. ;)

      Poista
    4. No mutta miksen oo tätä tienny... pitäisköhän värjää takasin? :p

      Poista
    5. Hihih, jos oot valmis siihen, että oot ehkä ikuinen punapää. :D

      Poista
  27. Mä harrastan vain kävelyä, vaeltamista, paikasta toiseen hortoilemista ja eksymistä sekä joogaa ja satunnaisesti satunnaisia yliopistoliikunnan jumppia. Silti seuraan tätä blogia, koska tykkään sun elämänasenteesta hirveästi ja vaikken mikään himoliikkuja tai tavoitteellinen muskelienkasvattaja olekaan, niin kyllä kroppa ja sen hyvinvointi on kiintoisa asia. Oon saanut myös inspiraatiota omaan arkiruokailuun sun kokkauksista, pääosin kasvissyöjä kun olen myös.

    En muista, olenko koskaan mitään erikoisemmin kommentoinut, niin piti nyt sitten antaa palautetta eli kertoa että tykkään! Itsestäni voisin kertoa noiden jo mainittujen liikuntaharrastusten lisäksi, että olen innostunut, mutta suht saamaton yliopisto-opiskelija. Valokuvaan, kirjoitan ja rakastan pohtia kaikkia jänniä asioita. Vaikeuksien ja ikävyyksien jälkeen opettelen positiivista asennetta ja itseni hyväksymistä tällaisena kuin oon. :)

    VastaaPoista
  28. Terve! Lakkasin kommentoimasta kun poistit anonyymit kommentoijat (jonka ymmärrän varsin hyvin!). Ehkä kuitenkin voi näin omine kasvoineenkin kommentoida, kun huomasin, että olet jo liittynyt blogini lukijaksi/jäseneksi. Tämä on suuri kunnia ja huomattuani asian, mietin mitä annettavaa blogillani voi kaltaisellesi huippu-urheilijalle olla :) Toivottavasti kuitenkin viihdyt jatkossakin blogissani.

    Olen seurannut pitkään blogiasi ja ammentanut sieltä paljon itselleni. Huomaan jakavani samankaltaisia ajatuksia kanssasi ja pidän siitä ettet mielistele ketään. Ei pidäkään. Myös matkustelevainen elämäntapanne on mielenkiintoista ja sopeutuminen uusiin paikkoihin kiinnostavaa.

    Terveisin,
    http://hetkiaikuisuudessa.blogspot.fi/

    P.S Kivat hiukset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iloinen asia, että omine kasvoinesikin kommentoit! :) Voi, sun blogillasi on annettavaa kyllä, mm. sun ruokajuttuja lueskelen aina innolla. ;) Myös Singapore -postaukset oli kiehtovia, oli paljon minulle ihan uutta asiaa nämä lait siellä ja suu auki lueskelin!

      Kiitos! :)

      Poista
    2. Nyt ihan hymyilyttää :) Kiitos kauniista sanoistasi!

      Poista
  29. Minä luen täältä aina kaiken. Treenailen myös kotona, joten täältä saa välillä hyviä vinkkejä siihen. Toki olen aika ahkerasti kommentoinutkin. Blogit löytyy tuolta profiilista. Tosin ovat vielä aika uusia niin ei vielä kauheasti ole juttua irronnut. Tämmöinen tavallinen perheenäiti vaan olen mä! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kotitreenarikaveri! :D Kyllä mä sut muistankin ja blogiasikin vilkuilen :P

      Poista
  30. Moro! Oon seuraillu blogiasi jo jonkun aikaa, taisin eksyä iltalehden jutun kautta ihailemaan mahtavia lihaksiasi=) Kommentoida en oo tainnu kertaakaan, tyydyn lukemiseen ja katselemiseen. Ihailen sun rautaista itsekuria ja elämää ulkomailla.

    Itse olen kohta 18v pesäpalloilija Sotkamon urheilulukiosta, tosin juuret pääkaupunkiseudulla. Käyn blogissasi hakemassa inspiraatiota ja motivaatiota huonoina päivinä. Pesäpallo on suuri intohimoni, mutta vuosi sitten hajonnut olkapää meinasi viedä voiton jopa minusta. Mutta nyt on käsi operoitu ja treeni kulkee taas.

    Päivittelen blogiani mitenkuten kerkiän kiireeltä, paljon juttuja muustakin kuin reenaamisesta=)
    http://anythingcouldhappenblog.blogspot.fi/

    Tsemppiä sulle kevääseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis miten tämä blogilinkki on nyt sama kuin tuon ensimmäisen kommentoijan?! Apua! Kuka on kuka!? :O

      Kiitos paljon kehuista! Pesäpallo oli yksi mun suosikki koululajeista. :) Sitä piti kavereiden kanssa pelailla ihan vapaa-ajallakin! ;)

      Poista
  31. Minäminäminä luen tätä myös, olen 23 v., tavallinen kuntoilija ja kuntosalin kuluttaja :) Haen täältä (niin kuin monista, monista muistakin treeniblogeista) motivaatiota lähteä salille ja tehdä siellä liikkeitä täysillä. Omat tavoitteet on siinä kuuluisassa kiinteytymisessä ja ei se lihasmassakaan pahaa tekis. Reilut puoli vuotta urheilullista elämää takana eikä mitään ihmeitä vielä ole tapahtunut, en kyllä ihmeitä odottanutkaan. :D Sinunkin blogistasi saa kivoja vinkkejä siihen, mitä siellä salilla voi ihan oikeasti tehdä, kiitos niistä! :) Oma blogini kertoo toisesta harrastuksestani, korujen tekemisestä, ja blogistani pääsee myös sitten ikiomaan verkkoputiikkiinikin (jadeit.fi) jos tyttöilyyn innostut. Teen mm. kivoja avainnauhoja saliavaimille, kaupassa on parit avainnauhat valmiina mutta tilauksesta teen myös! :) -Miina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinäsinäsinä myös! :) Kiva kuulla, että motivaatiota saat täältä ja että saat potkua tehdä täysillä! Niin pitääkin. :D Nättejä korujakin teet!

      Poista
  32. Moi upee brunette sielunsiskoni! Ja toi jälkimmäinen taitaa ollakin se syy, miksi erityisesti luen siun blogia :) Niin ja vähän viestittelen muutenkin ja puran sydäntäni ja iloitsen ja suren jajaja...puspus <3

    VastaaPoista
  33. Minä olen 22-vuotias biologian opiskelija. Minua on kaikki ruoka- ja liikuntajutut aina ihastuttaneet ja vihastuttaneet, erityisesti inhoan kaikenlaisia hömppädiettejä ja muoti-ilmiöitä joihin porukka aina hurahtaa. Sinun blogistasi tykkäänkin sen vuoksi, ettet hurahtele milloin mihinkin, vaan teet niin kuin sinusta _oikeasti_ tuntuu hyvältä. Etkä toisaalta julista suorastaan uskonnollisena paatoksella, miten tiede on väärässä ja "oikeasti ihmisen kuuluu syödä näin ja näin" :D (..No niin, nyt alkoi taas ärsyttää se porukka. Miksi minä edes luen niiden juttuja..)

    Jännästi itse olen hervoton herkkuperse, ja "oikeaa" liikuntaa harrastan vain kolmesti viikossa. -Ja sekin ryhmäliikuntaa. Mutta toistaiseksi paino on pysynyt kurissa, aineenvaihdunta pelaa ja suklaa on hyvää, joten en taida vielä haluta tehdä mitään ryhtiliikettä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä aika lailla allekirjoitan tuon sun ensimmäisen pätkän! Mä vihaan tuputtajia! Ja mä en aina kestä, kun ihmiset hurahtavat milloin mihinkin, kun sen voisi helpomminkin tehdä. :)

      Ja tää loppupätkä oli tietty aivan ihanan rehellinen. :D Niin kauan kun on kaikinpuolin tyytyväinen, niin se on hyvä sitten juuri siinä. :)

      Poista
  34. En mä ehkä jaksa mitään esittelyjä tähän raapustaa. Ollaan jo liian tuttuja toisillemme sellaseen. :')

    Mutta sun blogia Heidi en voi koskaa kehua liikaa. Kuten monet muutkin varmasti maininneet, ihailen sun asennetta. Rakastan sun kirjoitustyyliä. Ja palvon sun kroppaa. Haha:D Olet oikeesti ihan mahtava ihminen ja persoona!

    Muistan vieläkin sun ensimmäisen kommentin mun blogiin. Olin ihan kikseissä varmaan viikon, hehkutin äidille ja Santulle posket punottaen:D

    http://life-of-et.blogspot.fi/
    Ihan varmuudeksi, jos olit unohtanut. :D

    Ps. Taisin ratkaista kuva-arvoituksen, hihii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä! Ihanaa! Voi mulle tuli niin hyvä mieli tästä Elinaaaaa.. :') Awwwww! <3

      Poista
  35. Huikset on muuttunut!! :D Onko? Vai oonko vaan jotenkin aamutokkurassa silmät ristissä sitä mieltä, että sulla on tummemmat hiuksethuikset? :D
    IHANAT!

    puspus <3

    Mä en viitti laittaa mun blogiosotetta, ku sä ehkä sen tiiät.. ;D

    VastaaPoista
  36. Täällä on 27-vuotias kolmevuotiaan yh-äiti, joka rakastaa juoksemista (saakelin lumet sais nyt riittää!), kahden vuoden opiskelu-työ-lapsi -linja on vienyt voimia, ja voimaa oon saanut urheilemisesta. Nyt on muutaman kuukauden tauko (sairastelun ym vuoksi) ollut taas ja pitäis aloitella kun koulukin kerta loppu. Sie Heidi inspaat mua! (itse olen laihduttanut n. 20kg ja nyt alkaa tulla plussakiloja perkele)

    Ei oo hääppönen oma blogi, jonkunlaista elämän tilitystä, urheilusta ja muustakin jotain.
    http://tunnenainen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilo inspata! Heristän nyrkkiä lumelle, että pääset juoksemaan kunnolla, ja perkeleen plussakiloista pääsisit taas eroon :D Ison urakan olet jo tehnyt! Pointsit sulle!

      Poista
  37. Toinen viikon laihduttaja täällä hei ;)
    Eli vaikaea varmaan arvata mistä sun blogin bongasin :D

    Tokikaan tuollaisessa kuosissa en ole kun sinä, mutta suunta on sinnepäin :D
    Kropassani olen kolme isoa vauvaa kantanut ja antanut itseni äitiys-tekosyyllä rupsahtaa, kunnes vuosi sitten heräsin todellisuuteen ja siitä asti ollaankin vain " rääkätty " itteensä, nauttien koko sielulla!

    Vakkari lukija siis olen, todella huono vain kommentoimaan mitään :/
    Tämä koneella oleminen kun on hetki ja pois tyyliä. Ja illalla kun vihdoin on se oma rauha, niin sittenpä pitääkin tehdä omia ja miehen eväitä ja ladata kaffinkeitintä aamuksi ja sitä rataa :D

    Mutta täällä ollaan!!

    Niin, ja olen siis Kirsi. Pian 31vuotta. Kolme lasta. Yksi aviomies. Yksi koira ja kaksi kissaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viikon laihduttaja seurailee viikon laihduttajaa! :D Ja sama nyt toisinpäin! :')

      Ja on sulla katrasta siellä kotona, pienten, isojen ja karvaisten jalkojen tepastusta. :D

      Poista
  38. 27-vuotias elämänsä ja itsensä etsijä ilmoittautuu blogin innokkaaksi ja aktiiviseksi seuraajaksi! :) Harvemmin kommentoin, mutta kaikki postaukset luen. Olen itsekin ollut kasvissyöntikokeilussa (lakto-ovo) nyt noin vuoden ja vasta viime aikoina kiinnostunut enemmän lihasten kasvattamisesta siinä sivussa. Liikunnallinen olen ollut aina eikä liikuntaa saisi minusta irti mitenkään. Kasvissyönnin vuoksi olen sinun blogistasi erityisen kiinnostunut, mutta kyllä sieltä kivoja vinkkejä omiin (koti)treeneihinkin on löytynyt, kiitos vain! :)

    Pikkuista blogiani olen kirjoitellut vasta hetken aikaa (lähinnä päiväkirjana ja muistiona itselleni ja seurantana omille tekemisille), pääpaino ravintojutuissa ja yleisissä elämän mietteissä, ei niinkään treenaamisessa, koska en koe itseäni varsinaiseksi "treenariksi". Ehkä jatkossa alan päivittelemään enemmän ja tarkemmin liikuntapuolen juttuja, kun hommat saa kunnolla tuulta alleen, mutta näin alkuun ainakin mennään yleisemmällä tasolla.

    http://maralifestyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan tuli nälkä kun vilkaisin sun postauksia.. :') Ja aika paljon yhdistäviä juttuja löytyy sun kuvauksesta! ;)

      Poista
  39. Moi!

    29-vee Anna. Tutkimus(=istumis)työläinen, entinen urheilija, nykyinen ylipainoinen. Urheilemiseen nykyään sellainen pahoinvointisuhde, treenaaminen jännittää ja stressaa, mutta treenaamatta jättäminen pelottaa.

    Suhde liikkumiseen on pikkuhiljaa parantumassa, liikun nykyään ihan fiilispohjalta, en oikein säännöllisesti mitään. Hyötyliikuntaa harrastan pitkin päivää, kävelen suurimman osan työ- ja kauppareissuista ja vähintään bussipysäkille joka ei onneksi ole ihan vieressä. Asiaa on helpottanut ymmärrys siitä, että liikunnan vaikutus painonpudotukseen on aika pieni verrattuna ruokavalioasioihin ja terveyttä ylläpitävää liikkumista on kaikki mikä on pois istumisesta.

    Mutta syömiskysymys sinulle, en muista onko asia tullut esille? Syötkö aina samaan aikaan, vai ohjaako syömistäsi nälkä? Ja syötkö aina saman verran, vai jätätkö joskus ruokaa lautaselle tai otat lisää? Tunnetko koskaan huutavaan nälkää tai onko sellaista oloa, että välipala ei maistu?

    Ja miksi asiaa kysyn, löytyy seuraavan linkin takaa (lähinnä videosta)

    http://patrikborg.blogspot.fi/2013/03/laihdutus-tutkitut-ja-hutkitut-keinot.html

    Tekstiesi perusteella olet ainakin onnistunut Patrik Borgin teesissä; syö mitä haluat :). Et ilmeisesti tunne luopuneesi mistään mitä oikeasti haluaisit syödä (yliherkkyyksiä lukuunottamatta)?

    -Anna-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Anna A! Sulla oli kivoja kysymyksiä. Pitää ihan miettiä.

      Syön pääpiirteittäin aina samaan aikaan, mutta se johtuu siitä, että päivässä on tietty rutiini. Joskus saattaa välipala ja ruoka vaihtaa paikkaa, riippuu nälästä. Syön nälän mukaan, ja se määrä mikä lautaselle menee, on riittävä. En koskaan jätä enkä koskaan ota lisää. Teen yleensä ruokaa joka päivä ja osaan hyvin arvioida mikä on se oikea määrä, että siitä riittää mulle ja miehelle sopivasti. Huutava nälkä saattaa joskus olla kovakulutuksisen päivän jälkeen, kuten jalkatreenin jälkeisenä päivänä tai kun on käynyt piiiiitkällä kävelyllä. Yleensä syön noina päivinä muutenkin enemmän, ettei vatsa karju seuraavana päivänä. :D Mutta nyt tietysti kun tässä on tarkoitus pudottaa painoa, ei keho saa ihan kaikkea kulutettua takaisin ja pikkunälkä on välillä. Yleensä kuitenkin hetki ennen ruoka-aikaa, eli juuri sopivasti. :)

      Mistään en tosiaan koe luopuneeni. Kyllä mä saan syödä ihan hirveän hyvää ja riittävää sapuskaa aamusta iltaan. :) Jee! :D

      Poista
    2. Joo. Mun ongelma on nimittäin tuossa, että en enää osaa arvioida sitä kuinka paljon mun pitäisi syödä, että söisin tarpeeksi, mutten liikaa tai liian vähän. Kaloreiden laskenta ei auta, koska vähilläkin kaloreilla voi tulla kylläiseksi, mutta suurilla kaloreilla voi jäädä nälkäiseksi. Liian vähän syöminen kostautuu ihan hirveällä nälällä ja sellasella kumulatiivisella "koko ajan pikkunälkä"- tyylisellä tunteella, viimeistään seuraavana päivänä. Kun syön oikeasti aika terveellisesti (vaikka sitä ei ulkomuodosta uskoisikaan), ainakin keskivertoa terveellisemmin. Mutta jatkuva huono ruokarytmi yhdistettynä stressiin saa mut sitten ahmimaan, eikä siinä mikään itsekuri auta, kun on nälkä. Liikaa syöminen, noh, paha olohan siitä tulee.

      Jotenkin vääränlaista suhtautumista mun syömiseen kuvaa hyvin se, että kysyin naama peruslukemilla ravintoterapeutilta, jos mun vatsa kurnii parin tunnin kuluttua lounaasta, voinko syödä välipalaa, vaikka ruoka-aika on vasta tunnin päästä?

      -Anna-

      Poista
    3. Kyllä nämä osaa olla oikeasti välillä vaikeita asioita, eikä niitä valitettavasti opi muuta kuin opettelemalla. Joskus se vie aikaa enemmän. Mulla on ollut sinänsä helppo opetella, koska syön mielelläni samoja välipaloja päivästä toiseen ja ruoassa on yleensä sama energiamäärä joka kerta, terveellistä kasvispöperöä kun on, jne. Aamupala on sama joka päivä, iltapala on sama joka päivä. Kun sen määrän on kerran oppinut ja kun sitä vaihtelevuutta ruoissa ei ole sinänsä kovin paljoa (kun ne on justiinsa parhaita juuri nämä sapuskat :D), niin siitä on helppo pitää kiinni.

      Tsemppiä sulle näihin kuvioihin!

      Poista
  40. Mää luen kun tiitikin lukee! Ja koska tykkään reeniblogeista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva se tiiti kun niin moni hänen vuokseen on tänne päätynyt! :D Jee tiiti rulaa! \o/

      Poista
  41. Helou! Oon lueskellu sun blogia jo pidemmän aikaan. Aluksi jäin seuraamaan (anteeksi nyt tuhannesti:D) koska vaikutut niin omituiselta ja kaikki outohan ihmistä kiinnostaa vaikkei sitä myönnäkään (esim.ilkeät anonyymit jotka nillittävät blogeissa ja haukkuvat mutta väittävät ettei liikuta heidän elämäänsä saati kiinnosta) mutta et sinä nyt loppunsa niin outo olekaan,kerrot vaan asioista joista monikaan ei blogeissaan yhtä tarkasti selitä. :)

    Itsekin pidän treeniblogia (fitnesspainotteinen, paljon treeni&ravintojuttuja mm.reseptejä sekä hiukan asiaa kehonhuollosta. Välillä mukaan eksyy vähän offtopiccia mutta ei kannata välittää) ja pyrin samalla jakamaan hyvää fiilistä muillekin! Käyhän tsekkaamassa: http://anutreenaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan mahtavaa :D :D Mä en oikeasti keksisi paljon parempia syitä jäädä seurailemaan, tää oli ihana. :')

      Poista
  42. Pähkinänkuoressa: Oulussa opisklija elämää viettävä urheilu addikti, joka harrastaa pääasiassa kickboxingia, koripalloa, lenkkeilyä, kuntosalia, uintia, ryhmäliikuntoja ja toimii zumba ohjaajana. Kahden kissan, yhden käärmeen ja yhden poikaystävän onnellinen omistaja. Tavoitteena olisi joku päivä päästä vielä kehään asti ottelemaan kilpasilla tuota varvashippaa ja meidän seurassa pojat valmentavat mua melkein kilpaa :D Tavoitteena olisi myös saada enenmmän lihasta ja vähentää rasvaa ja ehkä vielä joku päivä saavuttaa samallainen masu kuin sinulla <3

    Sinun blogi tämä minun treenibloggaaminenkin sai alkunsa kun olet vaan niin valloittava persoona ja kova treenaaja! :)

    http://ronjaworkout.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, kiitos! :) Itekkin olit sen verran valloittava, että piti liittyä kun vilkaisin sun blogia. :D

      Poista
    2. Oih mikä kunnia saada sinut blogini lukijaksi. Kiitos! :>>

      Poista
    3. Eikä! en mä oo sen kummosempi kuin naapurin eetvartti. :D Mutta kiitos sulle! :)

      Poista
    4. No oletpas! Sinun blogi on ihka ensimmäinen blogi jota aloin sueraamaan ja edelleenkin ootan aina innolla sulta uutta postausta :)

      Poista
    5. Oooo en kestä! Awww mahtavaa! :)

      Poista
  43. Hei!

    En ole ennen kommentoinnu, mutta melkeinpä joka päivä tulee luettua blogiasi! Olen lapista ouluun muuttanut poikakaverin perässä ja tätä ennen asuin saksassa yli vuoden. Juuri se että asuit saksassa ja kirjoitit sieltä toi itselle muistoja mieleen. Treeni postaukset tuovat inspiraatiota omaan treenailuun. Aloitin myös oman blogin pitämisen tämän vuoden alussa. Siellä kirjoittelen niitä sun näitä.
    Sinulla on tosi hyvä blogi ja jäin siihen heti kyllä koukkuun :) Jatka samaan malliin!
    -Maiju
    http://maiccu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oooo, Saksa.. <3 Mulla on sinne varmaan ikuisesti ikävä. Perkule, miksi Saksassa pitää puhua saksaa?! :D Hah!
      Kiva että löydät inspiraatiota täältä! Kiitos! :)

      Poista
  44. Taisin tänne päätyä Anna mun treenaa-blogin kautta ja onnistuin sitten koukuttumaan tähän(kin) blogiin, kiitos sun persoonallisen kirjotustyylin.

    Täällä ruudun toisella puolen on sitten nörtti/triathlonisti/hullu tiedemies/opiskelija, joka läpisee Kauramoottori-blogissaan (www.kauramoottori.blogspot.fi) ihan mistä sattuu ja naureskelee oudoille hakusanoille blogitilastoissa, jos ei ole treenaamassa tai hajoamassa opiskeluunsa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kauramoottori! Sinä yksi harvoista mieslukijoistani. :) Notta pahoitteluni PMS -aiheisista postauksista. :D

      Poista
    2. Ei tartte pahotella, oon karaistunu :D

      Poista
  45. Täällä 23 -vuotias tyttö/ nainen/ vaimo/ äiti, joka harrastaa brasilialaista jujutsua ja tavoitteinani on kilpailla tulevaisuudessa niin Suomessa kuin ulkomaillakin. Minun juttujani pääsee lukemaan osoitteessa ellujumppaa.blogspot.fi :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä onkin laji, josta en osaisi sanoa juuri yhtään mitään. Siispä pitää tutustua! ;)

      Poista
  46. Määkin luen aina kun nään että uusi postaus on tullut :) aina en kerkee kommentoida mutta hirnun sun jutuille täällä yksinäni :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä mielessäni justiinsa kuulin sun hirnuvan. :D

      Poista
  47. Meidän diibadaaba -blogi, välillä asiaa ja välillä täysin aiheen vierestä. Treenaamista enimmäkseen ja kaikkea siihen liittyvää. Osoite: http://sweatmore.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja sitä jo seurailenkin! Muut sitten vaan kanssa! Heti!

      Poista
  48. Ihan loistava idea, itsellä blogilistani laajenee juuri näin eli löytämällä uusia blogeja jo lukemieni kautta.

    Itse en tosin enää blogia kirjoita, mutta kirjoitin vuosi sitten vaihtokokemuksistani Skotlannissa. Olen 24vee teekkari opintojen loppuvaiheessa Tampereella. Kehon hyvinvointi (ravinto ja liikunta) kiinnostanut jo useita vuosia ja näihin liittyy useimmat lukemani blogitkin.

    Oon lähes alusta asti lukenut blogiasi, tykkään hirmusesti sun tyylistä! Blogi pysyy kiehtovana, koska et paljasta kaikkea, mutta joidenkin asioiden suhteen olet todella avoin. Välillä siis päästät melko lähellä ja välillä jätät tylysti ulos seisomaan. ;)

    Blogisi vaatii pitkään lukemista ennen kuin kokee edes jollain tasolla ymmärtävänsä sua ja pääsevänsä blogin idean sisälle. Itsellä ainakin kesti... Lopulta jäin blogiisi koukkuun, koska olet kiehtova, sun motivaatio & päättäväisyys huokuu blogista lukiaan asti ja löydän uusia juttuja tai herätät ajatuksia teksteilläsi.

    Kiitos ja jatka samaan malliin! :)

    VastaaPoista
  49. Tiedät, että luen. ;) Ja niin taidat säkin lukea tätä treeniblogia http://energianurkkaus.blogspot.fi/ :)

    Ihana uus tukka!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyllä mä aavistin.. :D Ja mä kanssa sun, säkin aavistit! :D

      Kiitti tukkakehuista kanssa!

      Poista
  50. Heips!

    Muutama kommentointi onkin jo takana, blogiasi luin jo Saksan aikoina (en edes muista milloin aloitin :D) ja ihastelin meininkiäsi - motivoit ainakin minua ihan älyttömästi! :) Täällä siis 27-vuotias stadilainen, tällä hetkellä Jyväskylässä miehen kanssa asusteleva lähihoitajaopiskelija, tulevaisuuden haaveena työskennellä nuorisokodissa. Aktiivista saliharrastamista takana reilu vuosi, nyt aloitin "uudestaan" syksyn huonomman kauden jälkeen (paino nousi ja nousi vaikka teki mitä, aineenvaihdunta edelleen ihan keturallaan...eli kroppa sekaisin) ja kovalla tsempillä mennään kohti unelmien kroppaa :)

    Saliblogi löytyy täältä: http://tavoitteenafit.blogspot.fi/
    Ja "arkiblogi" sitten täältä: http://merry-cosisia.blogspot.fi/

    Jokaisen postauksen käyn kyllä innolla tarkkaan lukemassa, pitäisi ryhdistäytyä tässä kommentoinnissa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistankin sun nimimerkin! :) Ja nyt tiiän sun bloginkin. :P Ikäviä tuommoiset aineenvaihdunnan keturalleen menot. :( Hirveesti tsemppiä siis täältäkin!

      Poista
  51. Täältä löytyi tällainen! Oon käynyt silloin tällöin lukemassa sun blogia (lähinnä mielenkiintoisia otsikoita bongatessani), ja kun tänään huomasin jossain sun nimen vieressä uuden kuvan, niin oli pakko tulla katsomaan mitä on tapahtunut samis-tukanvärille! Punainen on näköjään poissa, mutta aika mahtavasti sulle sopii tummempikin.

    Mutta tosiaan, päätin ilmiantaa itseni satunnaislukijana! o/ Sulla on hyvä tyyli kirjoittaa ja seisot vahvasti sanojesi takana - I like!

    Mun blogi löytyy osoitteesta www.isompihymy.blogspot.fi ja sieltä löytyy niin ruokaa, reseptejä, treeni-iloja kuin jokakuukautista uutuuslajiin tutustumista. Pääasiassa sitä tärkeintä, eli elämää - tai ainakin joitain osia siitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervehdys, satunnaisseurailija-Liina! Kiva kun ilmiannoit itsesi ja blogisi, heti löytyi lisää lukemista. :D

      Poista
  52. Sun safkat. Luoja.

    Mä oon lihansyöjä henkeen vereen, kiskasimpa kerran yks kaunis talvipäivä jopa 900g jauhelihaa kertaheitolla naamariin, eli meidän ruokafilosofiat ei tosiaan mee yksiin. Ja mitä, silti mä kuola valuen vaan himoitsen täällä joka ikistä annosta mistä laitat kuvan?! Kuin hyvän näkösiä safkoja joku ees voi tehä?! Alunperin päädyin selailemaan jonkun toisen blogin kautta, mut nykyään tulee kyllä ihan tuolta nettiselaimen sivupalkin suosikit -osiosta. Pitäs varmaan liittyy oikeesti lukijaksi :) Toki mä treenijututkin luen, mut sun ruuat oli se mikä mut koukutti.

    Oma varsin tuore blogi alko lähinnä pienenä vittuiluna kavereille, jotka sitkeesti jaksaa väittää kaikkien mun perusflunssienkin syyksi "liikaa treenaamista liian vähäisellä ja yksitoikkoisella ruokavaliolla". Juuu, ihan varmasti ! Läheisillä on yleisesti ottaen tosi vääristynyt kuva mun ruokatottumuksista, mikä johtuu pitkälti mun harrastuksesta. Syksystä 2009 alkaen treenaan, kilpailen ja tällä hetkellä melkeinpä elän rakkaalle kamppailulajilleni, ja se nyt vaan sattuu olemaan painosarjalaji. Mä käyn joka arki-ilta 90min lajitreeneissä + aamusin/vkloppuna mahdolliset omat punttitreenit/lenkit, tiedän aamupainoni sadan gramman tarkkuudella aina ja ikuisesti, vedän tarvittaessa kisapunnituksiin viikossa neljä kiloa ilman että tuntuu missään. Mulle ihan normaalia arkea mut joidenkin mielestä se sit kai on outoa ja luonnotonta :D
    Kummallisesti oon nyt jo kiintyny tähän kirjottelemiseen. Aika näyttää mihin suuntaan teksti etenee !

    http://kaalikaveri.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uuu! Mä olen iloinen, että saan kokkailuillani lihansyöjän kuolaamaan! :D Ja sun esittelysi oli ihan mahtava. Tietysti liityin siis blogisi lukijaksi. Ihailen moista kurinalaisuutta! Rispektii!

      Poista
  53. Eksyin blogiisi joko toobigtobeme-blogin tai Monnan blogin kautta. Säännöllisesti luen blogiasi :) Harvoin (ehkä kerran) oon kommentoinut. Oon 32v. kolmen lapsen äiti joka käy pumpissa ja combatissa, kävelylenkeillä ja aloitan salin heti kun saan ohjelman näppiini. Eli oon kiinnostunut treenaamisestasi ja luen mielellään elämästäsi Skotlannissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun oot eksynyt tänne ja kiva kun jätät välillä jäljenkin itsestäsi! :) Paljon sali-iloa täältä sinne!

      Poista
  54. Sun blogista saa inspiraatiota omiin teeneihin :) Luen kyllä blogiasi aina kun tulee uusia postauksia, mutta en ole tainnut vielä kommentoida. http://katsuja.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa hei Katsuja ja kiva kun kommentoit! :) Mukava kuulla, että inspiraatiota saat täältä ja ei muuta kuin mukavia treenejä! ;)

      Poista
  55. Minäkin nyt esittäydyn vaikka taidat jo Voimariinia lukea! :) Oon sun blogia lukenu jo kaaaauan, mahakuviasi aina läähättelen. :D Tosi hyvännäkönen tuo tumma tukka btw, itellä kans oli muutaman vuoden punanen polkka, siihen kyllästyy suht nopeesti. Eli http://voimariini.blogspot.fi/ on mun blogi (jossa kylläkin viimeisin postaus on pelkkää valittamista...). :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voimariini on tuttu juttu! ;) Ihanan creepya, että läähättelet mun mahakuvia. :D Haha! Ja valituspostaukset on ehkä niitä kaikista mielenkiintoisimpia.. :')

      Poista
  56. 3kymppinen wannabee-hoikka täällä terve. Oon seurannu sun blogia siitä viikon laihduttja-jutusta lähtien. Tykkään tosi paljon sun jutuista ja kuvapostauksista. No, oonhan mä ennenkin kommentoinut näistä että miksi tykkään sun tyylistä ;)

    Oman liikunta/ruokablogin http://kokovartaloremontti.blogspot.fi/ pistin pystyyn vasta viikko sitten. Tuli vaan tarve saada jäsenneltyä omia tuntoja ja liikkumisia ja varsinkin laittaa pystyyn blogi missä kirjoittaja on peruspullukka retkahduksineen ja ongelmineen. Ja toisaalta kirjottaa liikkumisen ilosta nyt kun taas pystyn liikkua! Kroonisena kipuilijana en ole pystynyt liikkumaan 3 km:n pituisia kerran kahdessa viikossa tapahtuvia kävelyitä lukuun ottamatta. Lopulta sain kunnon lääkityksen ja liikkumisprosetti nousi 2000%! :D Mutta sitten taas huonona puolena oli että lääkkeen sivuvaikutuksena on aineenvaihdunnan hidastuminen ja painoa alkoikin kertyä kilo per viikko! Siitä taistelusta mun blogini kertoo :) Tavoitteena olisi saada rasvaa/nestettä pois, sillä siellä sen alla on kyllä ihan mukavasti lihasta.

    Ja sun blogista oon saanu paljo inspistä, mm. opettelin juomaan vettä sen vesipostauksen jälkeen ja täältä saa upeita inspiraatiokuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohhoi, täytyy todeta, että sulla on harvinaisen mielenkiintoinen blogi, pakkopakkopakko mun oli liittyä! Ja lukaista jo ilmestyneet tekstit läpi. :) Ja ihan mahtavaa btw, että mm. vesipostaus inspiroi niin paljon, että opettelit juomaan sitä vettä! Wohoo! My work here is done!

      :D

      Poista
  57. Luetaan :) täälläkin.

    VastaaPoista
  58. Täällä lueskellaan myöskin! :) Löysin siun blogin toisen henkilön lukulistalta ja ai vitsi kun tykkään lueskella siun tekstejä! Haluun lukea kaikki blogit alusta alkaen, että tiiän ks. henkilön "koko elämäntarinan" ;D Alussa vasta menossa, mutta hyvää tahtia lähestytään vuotta 2013.. :)

    Ite perustin treeniblogin vasta nyt heinäkuussa, eli ihan junnu oon tässä touhussa. :) Treenaamisessa sama juttu; liityin kuntosalin jäseneksi maaliskuun lopussa 2013, jota ennen liikuin, no, olemattoman vähän. :D Hyvin on kyllä vauhtiin päästy!

    Miun treenijuttuja voipi käydä lueskelemassa osoitteessa: wannabefitnotfat.blogspot.fi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa Emppu! :) Ja pahoitteluni, että tämä kommenttisi on tänne ihan hukkunut ja ohi mennyt. :/ Kiitos vaan sanoistasi! ;) Mä teen sitä samaa, että pitää kahlata uudet mielenkinntoiset blogit läpi alusta lähtien, joskus on vietetty päiväkausia saman blogin parissa. :')

      Ihan mahtavaa, että oot löytänyt moisen kuntoilukipinän! Ja tietysti bloggaamiskipinän myöskin! ;) Pidä tuosta kiinni, se on antoisa tie! :))

      Poista
  59. Moikka, Hyviä kirjoituksia! Tsemppiä treenaamiseen!

    Itsellä takana 18 kg painonpudotus ja tällä hetkellä treenaan Bikini Fitness -kisoihin. Aikamoinen matka vielä edessä, mutta vielä pidempi matka jo takana!

    Mun matkasta kisalavoille voi käydä lukemassa: http://johanonfitness.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa Johanna! Kiitos!

      Huh, huikean urakan olet tehnyt painonpudotuksessa, respektiä täältä! Hieno homma! Tulevaisuuden tavoitteesi on myös aika huikeat, oot aikamoisella matkalla. :) Peukkua täältä ja treenitsempit niille hetkille, kun sitä tuntuu tarvitsevan! :)

      Poista
  60. Moikka!

    Itse oon nyt löytänyt rakkauden painoista <3 aika alkutaipaleella oon blogini kanssa, tai aloitin kyllä lähemmäks vuosi sitten mutta välissä reilun 4kk mittainen sairaalajakso (paha masennus) ja siitä ollaan nyt toipumassa. Nyt haen reenailusta niitä uusia voimavaroja ja mielihyvää. Tavoitteenani on -10kg jotka lääkitys mulle toi kuluneen vuoden aikana ja saada ne näkyvät lihakset. Motivaatioo on mutta ei vielä niinkään osaamista, mutta opin joka päivä jotain uutta =) Kahden pienen lapsen äitinä ei salille oikein ole tällä hetkellä mahdollisuutta ja olenkin nyt kotiin hommannut kuntoiluvälineitä ja uus painosetti saapuu myös ensiviikolla <3 <3

    Moni blogi on jo pitkällä ja tulokset bloggaajasta näkyvillä, tässä siis blogi jossa niitä tuloksia ei vielä niinkään näy mutta matkanvarrella varmasti tuloksiakin jo alkaa näkyyn.

    http://kropparemonttiin.blogspot.fi :)


    Blogisi on hyvä motivaattori =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa Jeme täältäkin! :) Niin hienoa, että oot nyt löytänyt tuon treenaamisen elämääsi. Mää vannon, että siitä tulee antoisaa. Ja kotitreenaus on hieno laji. :D

      Pitää munkin sitten käydä välillä vilkuilemassa sun menoa. ;) Ja ilo motivoida! :)

      Poista
  61. Mä usko kans et tää kotitreenaus on mun juttu =)

    VastaaPoista
  62. Haa, vihdoinkin löysin (ihan sattumalta tosin) sun blogin! Silloin kun olit Iltalehden Viikon laihduttaja, mun hyvä ystävä linkkas sun tarinan omaan Facebookiinsa ja ihaili sun vatsalihaksia. Sanoi haluavansa samanlaiset, ja itekin näin jo silloin sun kropassa paljon sellaista, mitä mielelläni ottaisin itsellenikin! (ihan niin kuin sen voisi noin vain "ottaa" :D) Oon monesti miettinyt, että eikös tällä täydellisen vatsan omistajalla ollut joku blogi, mutta en oo ikinä muistanut ajan ja ajatuksen kanssa lähteä etsimään sitä. Tai siis tätä. Olipa pitkä pohjustus.

    Itsekin siis elämäntapamuutoksen tehnyt, melko tuore bloggaaja, blogin löytää täältä: http://jalotaito.blogspot.com/ Blogin otsikko on tarkoitettu osittain ironiseksi, sillä kaikki palaset ei todellakaan oo vielä hallussa - I'm a work in process! Mutta hyvällä tiellä ollaan: ruokavaliota muutettu rutkasti terveellisemmäksi, liikunnasta on tullut pysyvä ja säännöllinen osa elämää ja koko ajatusmaailma on heittänyt kuperkeikkaa.

    Viikonlopun tehtäväksi otan lukaista sun kaikki tekstit läpi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Terve Jenni! Jee, ilo tulla löydetyksi, vaikka sitten vaan sattumalta! :') Viikon Laihduttajasta onkin jo yli vuosi aikaa ja vielä enemmän tämän blogin aloittamisesta, eli sulla tulee olemaan iso urakka selata kaikki tekstit läpi, niitä on jokunen. :D Oot kyllä mun sankari, jos tuo onnistuu!

      Kävin kurkkimassa sun blogia ja pitänee kyllä jatkossakin käydä! Ihan huikean muutoksen olet tehnyt, mulla jäi suu auki kun katselin sun ennen -kuvia. :O Huikea mimmi oot!

      Poista
    2. Hei kiitos, ja tervetuloa lukijaksi! ^^

      Poista
  63. Moikka! Muistan myös sen lehtijutun susta ja aloin sillon seurata sun blogia säännöllisen epäsäännöllisesti. Hienoa että olet sittemmin alkanut hankkimaan lisää lihasmassaa, joka on myös itselläni tavoite. Kotitreeni jutut kiinnostaa ja toivon että vielä joskus itsellänikin olisi mahdollisuus kotisaliin. Tällä hetkellä treenailen kuitenkin salilla ja pidän treeniblogia http://lookingforabetterbody.blogspot.fi/ . Tervetuloa seuraamaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heips Riina! Mukava, että ilmoittelit itsestäsi! :) Kotisali on mulle (ja miehelle) kyllä ihan luksusta. Ilman kokonaista saliakin kotona saa paljon aikaan jo pelkällä kunnon käsipainosarjalla, jumppapallolla ja kuminauhalla! En kuitenkaan ehkä salimahdollisuutta korvaisi niihin. ;) Tsempit lihastenkasvatukseen! Ja mitä omaani tulee, niin oli se lihaskasvatus tavoitteena jo silloin sen Iltalehden jutun aikoihin ja sitä oli jo saatukin. Tiedon, taidon ja oman kropan oikkujen ja ominaisuuksien lisääntyvän ymmärryksen myötä tuo onnistuu aina ehkä vähän paremmin. Mutta haastavaa se tulee tällä kropalla olemaan varmasti aina. Pitää siis tehdä se mihin pystyy. :)

      Poista
  64. http://tonightismagical.blogspot.fi/

    Moikka! Täällä puolella oon mä Anniina eli designer vaatteisiin ja asusteisiin hurahtanut pirtsakka tyttö, joka nauttii kaupunkilomista ja korkokengistä! Kirjoitan blogiini asioista, jotka on mun sydäntä lähellä, kuten matkustelusta, shoppailusta, kosmetiikasta ja ruuasta.

    VastaaPoista