perjantai 30. elokuuta 2013

Maailman hauskin jalkaprässi ja tukkateaser

Päivän toista postausta pukkaa ja se vasta postaus onkin! :D Mun on pakko jakaa teille (vasta toistamiseen täällä blogissa) treeniVIDEO, sillä hemmetti, että mulla meinaa tulla pissit kuulkaas housuun kun mä katson tota. :DD Pointtina on se, että äänet päälle! Mää en kerro mitä tuutte kuulemaan! Videota pitää pohjustaa tietty jonkin verran, tai muuten ihmettelette sitä kovasti.. :'D Sain tänään siis päähäni, että kun ei jalkaprässiä ole, mutta kuitenkin mies on kotona, niin hän saa toimia mun jalkaprässinä. :D Kyllä kotitreenari keinot keksii! Tämä on ensimmäinen toisto mitä kokeiltiin ja tätä piti vielä vähän modifoida tästä.. :'D


MÄÄÄ EN KESTÄ TOTA!! :'DDDD

Tuosta tuli oikeasti ihan tajuttoman tehokas kun sen sai fiksattua oikeaan kulmaan ja laittoi kengätkin jalkaan. Loppuun tein vielä yhdellä jalalla 4 per jalka, joissa mies kyllä jo auttoi. Mä uskon, että tulee koskemaan koipiin jo iltaan mennessä. Treenin loppuksi oli vielä tekemättä pohkeet, muttei siitä tullut juuri mitään, sillä jalat tärisivät aivan tajuttomasti! Mulla ei oo ikinä ollut samanlaista tärinää koivissa, etten oisi voinut enää treeniä sen vuoksi suorittaa. Mies saa jatkossakin toimia mun jalkaprässinä siis, jos on vaan kotona. :D

Sitten pikaista tukkateaseria. Mä tuota räpläsin ja laittelin ja ihmettelin, mutta en saa siitä itteni näköistä (jos et oo aamun postausta lukenut niin lukase nyt ;). Sitten kokeilin, että jos laitan pidennyksen (clipsukat) toiselle puolelle ja saisin sen haaveilemani sivusiilin pitkällä tukalla ja se vasta iskikin! Sitä olen halunnut. Sitä mä olen googlettanut pidemmän aikaa, sitä olen kuolannut, sellaiset tytöt on hotteja. :D Jotenkin tatuoinnit istuu tuohon lookkiin niin hyvin, lisäksi se on edgy, rock, kuuma ja vau. :'D Huomenna saatte kunnon kuvat aiheesta, sillä näissä en edes asetellut clipsuja, kunhan lättäsin päähän ja tietty meikkiäkään ole. Ja silmätkin harittaa, koska eilen oli migreeni vasemmalla ja siitä perinteisesti kiitoksena karsastus :DD Kotona oon ilman pitkää tukkaa, kun tätä mun tukkaani lähtee tupoittain pois, joten en viitsi teippejä viritellä vielä ainakaan tai kohta oon kalju.

Mutta tämä tukkajuttu on ollut tosi iso juttu nyt pidemmän aikaa ja tänään tuli itku kun sain tuon pitkän tukan + sivusiilin, sillä pitkästä, pitkästä aikaa tunsin itteni itsekseni. Tuon kun jalostaa kunnolliseksi niin hyvä on. Sitten oon taas mää. Jee. :)


Nyt otan projektiksi vastailla kommentteihin! Niin joo ja viikonloppuja tietty kanssa!

31 kommenttia:

  1. Jaettu ilo on paras ilo. Repesin niin tuolle prässi videolle :'D ja mietin vaan että millaisenkohan hämmingin saisi salilla aikaan jos ihan normaalissa prässissä alkaisi samalla tavalla nauramaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :'D Mää en kestä ajatusta, että tollanen naurukohtaus tapahtuisi julkisella salilla. :DD Meilläkin oli ikkuna auki sisäpihalle, ihme ettei kukaan soittanut poliisia! Kaunein nauru on kyllä just tollanen, kun makaat selällesi jossain ja kunnon paino vielä rinnan päällä etkä saa henkeä ja meinaat melkein pissiä pöksyyn ja kissakin tulee tarkistamaan tilanteen.. Normaalisti kissa tulee mua puremaan jos pidän meteliä, onneksi ei tällä kertaa. :D Hirveetä itkunaurua tuo oli lopuksi, mies nousi siinä vaiheessa pois kun sanoin, että itkettää, itkettää.. :'D

      Poista
  2. Hassuja ootte. =) Kiitos piristyksestä, on ollutkin semmonen päivä ettei ole paljon hymyilyttänyt..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Mukava voida aiheuttaa iloa sinne toisenlaisten fiilisten keskelle. Voimia. <3

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Samaa mieltä! <3 Ja kissakin tuli ihmettelemään, mitä se emäntä oikeen käkättää :D

      Poista
    2. Mulle sanottiin toisaalla, että on kun James Bond -leffojen roisto käkättäisi. :D
      Joo kissa meillä pitää kuria, liian kovaa meteliä ei saa pitää. Normaalisti tulee puremaan paljaasta ihosta kun näin käy, tällä kertaa oli armollinen. :D

      Poista
  4. sivukaljut on hottei ;) total reps videolle! loppuviimein en tienny nauranko enemmän tilanteelle vai sun naurulle :'D tai kun kuulee jonkun nauravan oikein kovaa niin alkaa naurattaa se :D sit vielä toi naurun hysteerisyys, hahah :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on! ;)
      Mää kattelen tuota videota uudelleen ja uudelleen ja aina se on yhtä hauska. :D Hysteeriset naurukohtaukset on parhaita :D Ja ne tosiaan tarttuu! :')

      Poista
  5. Näyttää nyt jo hyvältä, vau!! :)
    Ja video on aivan mahtava, kyllä sai aamu hyvän alun :D

    Nyt kun vielä saisit ne migreenit pois, niin avot. Toivon sitä todella, etteivät ne enää kiusaisi sinua, ovat niin ikäviä :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitosta! ;)
      Kiva että videokin miellytti. :D

      No saisikin pois. :( Tänään päivä pitkälti aloitettiin migreenillä. Lisääntyy vaan, p*rkele. :D Menisivät jo pois! Tää oli kahdeskymmenes nyt.

      Poista
  6. Repesin kyl totaalisesti xD Ihania ootte ;-) Hiukset näyttää nyt jo oikein rockilta sähäkkäältä ja on mun mielestä 'sun näköinen'! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää kanssa repeilen täällä aina vaan uudestaan ja kikatan vedet silmissä. :'D Kiitti tukkakehuista! ;)

      Poista
  7. Hihii, toi jalkaprässi on paras ever :D :D Musta tollanen kuvailemasi tukkatyyli on niiin siisti, mutta itelle se ei vaan sopis...sulle kyllä! ;) WAU!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo ihan joka tytöllä noin hupaisaa jalkaprässiä. :D
      Ja kiitos Petra! :) Nyt tuntuu, että löyty semmonen tukka kun tuntuu isosti omalle. :)) Tästä on kyllä haaveiltukin pitkään!

      Poista
  8. Mahtava nauru :D. Mua alkaa aina itseänikin leveästi hymyilyttämään, jos joku nauraa jossain. Ja tuollainen hysteerinen itkunauru on itselle kans tuttua, se on ihan parasta, tapahtuu yleensä kerran tai pari vuodessa väsyneenä, kun repeää jollekin aivan tyhmälle jutulle ja ei vaan pysty lopettamaan. Lopulta vaan vedet valuu silmistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on aina ollut vaikeuksia nauraa nätisti kun oon selälläni, siinä on vaan jotain. :D Ja kun joku toinen nauraa oikein kunnolla, niin aina naurattaa itteänikin! Tämmösiä naurukohtauksia pitäisi kyllä saada jokaisen vähintään kerran viikkoon, sitten maailma oisi hyvä paikka elää. Harmi, ettei näitä kyllä millään iske kun harvoin. Onneksi tällä kertaa oli videokuvaus tallentamassa sitä! :')

      Poista
  9. Mä repesin täällä ihan täysin tolle teiän "äijä-jalkaprässille". :DD Naama meinaa krampata, kiitos siitä! :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Naamakramppi, paras kramppi! :DD Olkaatten hyvät siis :D

      Poista
  10. Se nauru tuli suoraan sydämestä :D Kissakin tuli kattoon, että mitä helkkaria täällä tapahtuu! :D Pitää teitä varmaan vähän pöpeinä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sydämestä kyllä tuli :D Kissa kattelee meitä harva se kerta jo muutenkin tyyliin, että "I DO NOT APPROVE" ja nää vasta onkin semmosia tapahtumia, ettei varmasti muuten hyväksy. :D

      Poista
  11. Mahtava tuo kissan ilmestyminen: "Mitä kehveliä oikeen teette täällä?!" :D Kissat <3
    Harmi ku en saa (tai mun ei kannata) tehä jalkaprässiä koska on nii paskat polvet et rutina kuuluu melkee naapuriin asti kyykkyliikkeissä (ja monessa muussa). Nimittäin tuo versio jalkaprässistä vois olla kiva ;) Etenkin salilla ois hauska kysästä; "Voisko joku (komee) ja sopivanpainonen mies tulla mulle jalkaprässiks?" ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo elukat on siitä hauskoja kun ne on aina paikalla salamana kertomassa mielipidettään, että millon on oltu liian äänekkäitä :D
      No hemmetti, täähän olisi muuten loistava veto salilla, viattomana vaan pyytäisi jotain sopivaa körilästä siihen ja silmiä räpsytellen kertoisi, että tämmöstä vaan tehdään, että oot netistä oikein nähnyt. :D

      Poista
  12. Elukat on aina paikalla kertomassa mielipiteensä tai muute vaa ihmettelemässä tapahtu sit mitä tahansa :D
    Joo voisin pokkana väittää et tää on uus tyyli treenata jalkaprässiä, siitä on opetusvideokin netissä ;D Mä voin kans tietty ite sit tarjoutua jalkaprässi-apuvälineeks, tosin mun paino ei taida riittää niille isoimmille körilöille, mut voinhan mä ottaa vaik kiekkoja käsiin ja tehä ite siin samal jotai treeniä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheee, käyhän se noinkin päin! :D Kerro sitten miten meni. :D

      Poista
  13. Kiitos tästä, ihan parhaat naurut! Ja hyvä idea muuten: mähän voinkin ottaa oman mieheni jalkaprässiksi ja tarjoutua sitten itse hänelle vaikka penkkipunneruspainoksi XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oleppa hyvä! :') No ei muuta kun! :D Tätähän voi jalostaa vaikka mihin, kyykätä vaikka oma äijänköriläs harteilla istuen tai jotain.. :D

      Poista
  14. MÄ KUOLIN TOLLE VIDEOLLE :'DDDDDDDDDDDDDDD!!!!

    VastaaPoista